Kireçlenme Ne İyi Gelir

Kireçlenme, kemiklerin ucunda arazi düzlük kıkırdak dokunun zamanla aşınması ve yıpranması ile ortaya çısoy bir rahatsızlıktır. Zamanla kötü azimetatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem süresince birikmeye sarrafiyelayabilir. Bu vaziyet vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çıayalr. 40 yaşın üstündeki bireylerde elan zait görülür. Başkaca kilolu ağırlık kaldırmak gibi zorlu fiziki hareketlerde mevcut insanlarda, elan zait rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem hastalıklarının da ana nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kalça, dal, bel ve sarrafiyeparmak eklemleri etkilenir. Yaşın artması, aşırı kiloluluk, eklemlerin aşırı kullanmaı ve genetik yatkınlıklar riski pozitifrır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Beslenme Önerileri Gani bereketli akarsu tüketin. Sutaş, eklemlere bindi sağlar. Bu yüzden her tarih en az 8 boduç akarsu derunmek icap ettiğini ihmal etmeyin. Suyun haricinde mazot, kefir, ayran gibi erdemli kalsiyumlu besinler de, kemik sağlığına katkı sağlar. Sebzevat ve meyve tüketin. Kemik sağlığı derunin, vitamin ve minerallerin muvazeneli bir şekilde kırmızıınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral değeri erdemli olan zerzevat ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Yağlı kırmızı ten tüketimini azaltın. Kırmızı ten tüketimi, hayvansal proteinlerin zait kurumı sonucunda idrarla beraberinde kalsiyum atımını pozitifrır. Kemik sağlığını gözetmek derunin kırmızı ten tüketimini azaltın. Bunun adına fasulye, mercimek, bezelye gibi protein bakımından gani bakliyatları beslenmenize ekleyin. Yağlı balık tüketimini pozitifrın. Omega 3 bakımından gani olan yağlı balıklar, eklem hastalıklarına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos gibi balık türlerinin tüketimi, kemik sağlığını olumlu yönde etkisinde bırakır. Yeşil çkamer derunin. Yeşil çkamer, eklem kireçlenmesinde olumlu etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere malik evetğu derunin, kemiklere bindi olur. Başkaca kireçlenmeden kaynaklanan dertlara ve şmedarımaişetkinliğe de hayır hasılat. Kaide kireçlenmesini azaltmak derunin yemeniz gerekenler; Meydana getirilen aralıkştırmalara için meyve ve zerzevat bakımından gani beslenmek, kalça kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin hatırlı birlikteşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve sarımsak gibi sebzeler kalça kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.