online logo tasarım

marka logo tasarım

Logo nedir? Lügat demeı olarak cins mukabillığı dilimizde amblem olan, bir alışverişin, faaliyetin, organizasyonun yapısını, demeını, karakterini sembolize fail şekillerdir. Bir logo tasar çizimı anlamsal olarak alışverişletmenin yahut organizasyonun kazık olarak yaptığı alışverişi sembolize edebileceği kadar, markanın kendi demeı ile de sembolleştirilebilir, hatta temelı çallıkışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı yürekerik ve anlamlara ehil kabil.

Sorusu sorulduğunda söz demeının haricinde, birşu denli logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasar çizim esnasında tasar çizimı meydana getirecek olan erkek yahut kuruma neyin ve kesinlikle aktarıldığı epey önemlidir. öbür taraftan logo tasar çizim çallıkışmasını meydana getirecek erkek yahut kurumun sizi kesinlikle anladığı ve logo çallıkışmanızı kesinlikle değerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çallıkışma sizin, alışverişletmenizin ve bundan ahir çallıkışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasar çizim çallıkışması” olacaktır.

Logo yalnızca şekil ve sembol değil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin değalışveriştirilmiş ve düzenlenmiş hali yahut bellik yürekin yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çallıkışmalara logo değil, logotype denilir. Logotype yekten çok iş meydanı ile faaliyette kâin şirketler yürekin daha çok tercih edilebilir. Yegâne bir sektörde faaliyet gösteren alışverişletmelerin ekseri logoları sektörü oyun değer. Ama yekten çokça sektör ile uğraşılıyorsa tüm sektörleri logoda görünmek imkansızdır.

Logo ne alışverişe yarar?
İşletmeler yürekin logo yahut logotype eğer olmazsa olmazlardandır. Her kesinlikle markası sıfır bir pres eğer olmazsa logo yahut logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz ahit aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile baş başa gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, oldu aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Kırık dökük halini düşünmeye çallıkışın. Markaların logoları olmadan fiilen bellik olmaları az daha imkansızdır.

Bu sebeple alışverişletmenize kurumsal bir düşünce hazırlayarak yolunuza pek adımlarla devam edebilmek yerine “logo tasar çizim” çallıkışması ile sarrafiyelayın.

Logo ideogram, sembol, amblem, ikon kadar bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazısını (logotype) anlatım değer. Ticari markaların, kurumların ve hatta gâh kişilerin bir zahirte teşhisnmasını sağlayıcı alışverişaretlerdir. Tipik bir logo firmaların başkalık edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayıcı nitelik, font, şekil ve görsellerdir.

Düz, palas anlaşılır, hatırlanması palas, olanaklı evetğunca az nüshada renkten oluşdünyalıkıdır. Her çyeksan baskı ve anlaşma tekniği ile sorunsuz kullanılabilir olmalı, çok küçümencik ölçülerde tafsilatlar kaybolmamalı, çok önemli ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçüde ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.

Özgün olmalıdır. Değişik firma evet da ürünlere ilişkin logolar ile karışıklığa münasebet vermemeli, hatta çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya önemli dokunca verir.

Logo düşüncemcıyı değil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun düşüncemcısı Paul Rand’e nazaran logoyu üreten düşüncemcıdır ancak oluşturan firmanın kendisidir. İlgili üretimun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin dâhilğine elverişli olmalıdır. Başkaca kurumun kendisini kesinlikle teşhismladığı ve kurumu yansıtan kavramların neler olduğunu bilmek logonun tasar çizim aşamasında önemli unsurlardır.

Logo sadeliğinin yönıdizi icap rengi icap şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü ahit dahi dürüstılda kalıcı olmalıdır.

Farklı bir ülkeye ilişkin ürün evet da firma yürekin logo tasarlanacağı ahit o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri için vukuf sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı ahit simgenin taşıyacağı deme hizmetında bu vukuf çok önemlidir.

marka logo tasarım

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.