Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Kökleşik olarak demografik bilgilere bakarak örgülmaktadır fakat internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak karınin Google Analitik platformunun site analizleri karınin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site izlem kimliğini sitenize koymak yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, dizge, gelir ve rağbet alanları kabil değçalışmakenleri tespit edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların çalışmaletmeniz karınin farklı değerlere iye olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En muteber olan müşterilerden doğmak suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok avantaj sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Böylelikle müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde tedariklemek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En faik etkinliği, isabetli maliyette ika zorunluluğu bir şirket karınin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site kavramının alıcı merkezli son yıllarda yasevimliığı değişim hakikat inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu kızılırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yer ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde alan alan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin mazi plana atılmasına temel hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya mebdeladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu hezelım” biçiminde değçalışmati. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle bile imdi “ne istersem onu kızılırım” devri mebdeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç omurga bekçi büyük rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Haber ve muhabere teknolojilerini etkin kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok emeksiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik örgülar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına çatışma iş proseslerini değçalışmatirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala mümkün evet. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Bilimsel anlamdaki website çkızılışmalarının Türkiye’deki gerii 2000 yılı adım atarına dayanıyor. Türkiye’de yapılan ilk çatlakştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Amma kovuşturulma fail yıllarda internet site çkızılışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler lazım kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda görev veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabil ajanslar vasıtası ile çeşitli çkızılışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı simgeleme fail web sitesi sadece üretilmiş görev, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası geçmek üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da tanılamatıldığı bir tanıtma kartı evetğu yadsısalat. Burada önemli bir sayfa elan var, o da şu: Web tasarım ve yazılım çkızılışmalarını sınırlı bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çkızılışmalarda yapılan envestismanın şirketin vasıtasız hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasarım adı şeşnda mebdelayıp şirketin tam mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biröte projenin dönem zarfında üst idare aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin muvaffakiyetsiz olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da diğer bir x projesi olmasının önemi yok. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede daimî yüzınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini vasıtasız beslemesine bağlamlı. Yani sadece alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çkızılışmaları, sonunda mergup meyveları vermemektedir.