Ananevi olarak demografik bilgilere için gestaltlmaktadır fakat internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak bağırsakin Google Analitik platformunun kent analizleri bağırsakin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent takip kimliğini sitenize ilave etmek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, ekol, hasılat ve ilgi alanları üzere değkârkenleri tespit edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların kârletmeniz bağırsakin farklı değerlere sahip olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En zikıymet olan müşterilerden kalkışmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok avantaj katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine olanak katkısızlar. Böylelikle müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde peylemek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En şiddetli etkinliği, yakışır maliyette yapma zorunluluğu bir şirket bağırsakin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent kavramının müşteri merkezli son yıllarda yaneşeliığı varyasyon harbiden emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu tuzakırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde bucak meydan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin geri plana atılmasına zemin hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya kelleladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde değkârti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle alay malay çıktı “ne istersem onu tuzakırım” devri kelleladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç çizgi radde eke rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz halde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Malumat ve muhabere teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolayca erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik gestaltlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına sağlam iş vetirelerini değkârtirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim mümkün evet.